0

Algemene Voorwaarden hej hej

Voor iedereen die houdt van simpel, hebben we onze algemene voorwaarden in duidelijke taal opgeschreven.

Artikel 1: Definities

We houden onze algemene voorwaarden simpel.
Klant: Iemand die heel erg veel van ijs houdt en producten/ingrediënten koopt
Ondernemer: Iemand die ook heel erg veel van ijs houdt en producten/ingrediënten levert

Artikel 2: De ondernemer

Hej hej is een eenmanszaak waar verschillende mensen met een passie een bijdrage aan leveren. Je kunt ons bereiken op 06-53238123 of op info@hejhej.nl We hebben geen bezoekadres, maar ons vestigingsadres is Jutfaseweg 2-G 3522HA in Utrecht. Ons KvK-nummer is 71197524. Ons BTW nummer is NL160923785.B02 We zijn ook op facebook te vinden voor alle leuke nieuwtjes: https://www.facebook.com/hejhej-ijs-556423381372048/

Artikel 3: Toepasselijkheid

Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder de aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, natuurlijk. Anders is het niet zo toepasselijk. Over het algemeen geldt: Wij doen niet zo moeilijk!

Artikel 4: Het aanbod

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Staat er een foutje op onze productpagina? Dan mag je ons daar aan houden. Behalve wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van te voren had kunnen weten natuurlijk.

Artikel 5: Overeenkomst

Je doet online zaken met ons in een veilige web omgeving.
Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.
Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site.

Artikel 6: Herroepingsrecht

Heb je het product één keer uitgetest en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 7 dagen terug.

Artikel 7: Verplichtingen tijdens bedenktijd

Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in ‘winkelstaat’ is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

Artikel 8: Verzendkosten in geval van herroeping

De verzendkosten van een retourzending naar hej hej in geval van herroeping zijn voor de klant. Indien de retourzending het gevolg is van een fout van hej hej dan neemt hej hej de verzendkosten van de retourzending uiteraard voor haar rekening.

Artikel 9: Verplichtingen van hej hej bij herroeping

Zodra jij binnen 14 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen dan stuurt hej hej na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging. Vervolgens sturen wij je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 7 dagen terug.

Artikel 10: Uitsluiting herroepingsrecht

De volgende artikelen kun je niet terugsturen:

  • Door hej hej gemaakt ijs wat verstuurd is naar de klant
  • Ingrediënten in een aangebroken verpakking

Artikel 11: De prijs

We communiceren onze prijzen altijd helder en duidelijk. Alle prijzen voor consumenten zijn inclusief BTW. Prijzen voor business to business zijn exclusief BTW. De verzendkosten zijn inclusief, tenzij anders is aangegeven.

Artikel 12: Conformiteit en garantie

Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.

Artikel 13: Levering en uitvoering

Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn en een top product af te leveren. We proberen bestelde producten zo snel mogelijk te leveren. We werken met pure producten en die zijn niet altijd direct voorradig. Dus bij sommige bestellingen kan de levertijd enkele dagen langer zijn. Als je ijs besteld zijn we ook afhankelijk van de route schema’s van de logistieke partner in diepvriestransport. Maar normaalgesproken kunnen we vrij snel voor jou aan de slag gaan en levert onze distributeur het bij jou voor de deur af binnen 3-4 werkdagen na bestelling. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kun je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort. Als een product beschadigd of kwijt raakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.

Artikel 14: Betaling

Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we zo snel mogelijk na ontvangst je bestelling in orde. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten.

Artikel 15: Klachtenregeling

Heb je een klacht? Vervelend. We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.

  • Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
  • Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

Artikel 16: Geschillen

Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen twaalf maanden voor te leggen aan de daarvoor in het leven geroepen instanties. Als je daarvoor kiest, vinden wij dat oprecht jammer. Maar we respecteren je keuze.

Artikel 17: Branche garantie

Wij zijn (nog) niet aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Artikel 18: Aanvullende of afwijkende bepalingen

Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website.