Algemene Voorwaarden hej hej
Voor iedereen die houdt van simpel, hebben we onze algemene voorwaarden in duidelijke taal opgeschreven.
Artikel 1: Definities
Klant: iemand die heel erg veel van ijs houdt en een CUBE ijsmachine en/of ingrediënten koopt
Ondernemer: iemand die ook heel erg veel van ijs houdt en CUBE ijsmachines en ingrediënten levert
Artikel 2: De ondernemer
Hej hej is een eenmanszaak waar verschillende mensen met een passie een bijdrage aan leveren. Je kunt ons bereiken op 06-53238123 of op info@hejhej.nl We hebben geen bezoekadres, maar ons vestigingsadres is Jutfaseweg 2-G 3522HA in Utrecht. Ons KvK-nummer is 71197524. Ons BTW nummer is NL160923785.B02
Artikel 3: Toepasselijkheid
Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder de aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, natuurlijk. Anders is het niet zo toepasselijk. Over het algemeen geldt: wij doen niet zo moeilijk!
Artikel 4: Het aanbod
We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Staat er een foutje op onze productpagina? Dan mag je ons daar aan houden. Behalve wanneer het foutje overduidelijk een blunder is en je dat van te voren had kunnen weten natuurlijk.
Artikel 5: Overeenkomst
Je doet online zaken met ons in een veilige web-omgeving. Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.
Artikel 6: Herroepingsrecht
Heb je de ijsmachine één keer getest en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Je ontvangt je betaling binnen 7 dagen terug.
Artikel 7: Verplichtingen tijdens bedenktijd
Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in ‘winkelstaat’ is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.
Artikel 8: Verzendkosten in geval van herroeping
De verzendkosten van een retourzending naar ons in geval van herroeping zijn voor jou, de klant. Indien de retourzending het gevolg is van een fout van ons dan nemen wij, hej hej, de verzendkosten van de retourzending uiteraard voor onze rekening.
Artikel 9: Verplichtingen van hej hej bij herroeping
Zodra jij binnen 14 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, dan sturen wij na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging. Zodra wij jouw order retour hebben ontvangen, storten we binnen 7 dagen het geld terug.
Artikel 10: Uitsluiting herroepingsrecht
Aangebroken ingrediëntpakketten zijn uitgesloten van onze herroepingsrecht en kunnen dus niet geretourneerd worden.
Artikel 11: De prijs
We communiceren onze prijzen altijd helder en duidelijk. Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW. Bij bestellingen boven de €50,00 profiteer je van gratis verzending!
Artikel 12: Conformiteit en garantie
Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.
Artikel 13: Levering en uitvoering
Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn en een top product af te leveren. We proberen de bestelde producten zo snel mogelijk te leveren, zoals op deze pagina beschreven. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kun je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen teruggestort. Als een product beschadigd of kwijt raakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.
Artikel 14: Betaling
Op deze pagina lees je onze beschikbare betaalwijzen. Gaat er iets mis met de betaling of zie je een foutje in de betaalgegevens? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
Artikel 15: Klachtenregeling
Heb je een klacht? Vervelend. We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Neem dan direct contact met ons op. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk en stuur foto’s mee, dan kunnen we je goed helpen. Uiterlijk binnen 2 werkdagen krijg je reactie van ons. We helpen je direct of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
Artikel 16: Geschillen
Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen twaalf maanden voor te leggen aan de daarvoor in het leven geroepen instanties. Als je daarvoor kiest, vinden wij dat oprecht jammer. Maar we respecteren je keuze.
Artikel 17: Branche garantie
Wij zijn (nog) niet aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.
Artikel 18: Aanvullende of afwijkende bepalingen
Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website.